Followers

25 Nisan 2013 Perşembe

Fast food un Gerçek Yüzü

 
 
      Fotoğrafta gördüğünüz pembe şey, fast food "ayaküstü yenilen yiyecek" menülerinde yer alan tavuk nuggetlarının içine konan "tavuk etidir". Marketlerde satılan dondurulmuş tavuklar da bu işlemden geçirilmektedir.
 Bu karışımın mantığı;
Tavuğun tüm vücudunun (kemikler,organlar ve geri kalan herşey dahil) kıyma haline getirilmesinden oluşmaktadır. Bu karışım ayrıca çok sayıda bakteri ürettiğinden, amonyakla yıkanmaktadır. Bu etin tadı olmaması nedeniyle içine bolca tatlandırıcı katılmakta, pembe rengin normale dönmesi için de boyanmaktadır... Baştan aşağı katkı maddesinden oluşmakda özellikle öğrenciler için uzak durmak zorda olsa biraz frenlesek kendimizi çok iyi olacak..
 
 
Videoları izlemenizi tavsiye ediyorum
 
 
 
tavuk kesim makinaları hayvanlar tüyleriyle makinaya atılıyor buda ayrı bi vahşet :/
 
 
 
Ve Mc Donalds kesimhanesinin gerçek ve iğrenç yüzü
 
 
 
 
 
 
 


9 yorum:

wantthefashion dedi ki...

ya sorma geçen bende gazetede okudum midem kalktı böyle bir şey olamaz. çocuklar nelerle besleniyor haberleri yok :( paylaşarak çok iyi yapmışsın! :(

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Saol caım. maalesef iğrenç :/

Adsız dedi ki...

Sabah sabah midem kalktı resmen. Bu nasıl bir vahşet.Bunu ilk kez senin bloğunda gördüm. Böyle bilgilendirici bir post hazırladığın için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

olamaazzz :(( Züleyhacım, dostum benim öncelikle çok teşekkür ederim bu bilgileri post yapıp bizlerle paylaştığın için, sağol canım. En son atın da makineye atıldığını görünce çok kötü oldum! Hele bütünüyle canlı canlı atmak nasıl bir mantıktır!??

Zaten hamburgerimi evde kendim yapıyorum. Videoları izledikten sonra, hele amonyakla yıkandığını da okudum ya artık asla hazır almam aldırmam! Zaten bulunduğum ilde pek yok, bir yerde yapılıyor sadece hamburger bir defa yemeye gitmiştik sadece. Bundan böyle asla gidilmeyecek! kocaman öpüyorum seni canım, özletme kendiniii! Vee senin soğan halkaların çok daha güzeell, yemek blogunda gördüm bayıldım!

kozmetikperisi dedi ki...

Artık sağlıklı yiyecek bulmak çok zor zaten,paylaştığın için teşekkürler bilmiyordum bunu

nevrotik dedi ki...

ıyy çok iğrenç midem bulandı:(

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

çok sağolun arkadaşlar post hakkındaki iyi düşünceleriize sevindim, artık o kadar yaygınlaştıki bu fast food alışkanlığı kendi yemek tatlarımızı unuttuk evde yemek yapmaya erinmeye başladık çünkü dışarıdaki fiyatlar herkezin bütçesine uyuyo hemen hemen bu post kendim ve arkadaşlarım içinde iyi oldu

sed özledim seni yaa saol canım :*

guilty kisses dedi ki...

Midem bulandı, geçekten teşekkür ederiz bizimle paylaştığınız için.. Herkes bilmeli. Bu arada blogunu çok sevdim, takipteyim
Sevgiler.
Kevser

kcaglaa dedi ki...

tavuğa bayılan biri olarak daha yiyemeyeceğim herhalde:( bu arada blog konsunda yeni sayılırım. bir göz atarsanız sevinirim. eksiklerimi artılarımı öğrenmek isterm :) teşekkürler http://caglaaksu.blogspot.com/