Followers

25 Eylül 2009 Cuma


EVİMİZİN KÜÇÜCÜK YENİ ÜYESİ :))





Sizinle kaplumbişimi paylaşmak istedim yeni aldığımız için yanından pek ayrılmıyorum:)) 3 kardeş olduğumuz için 3ümüzede aldık önceden balıkta beslemiştim ama sadece 5-6 ay yaşayabildi ne yazıkki suyunu bekletmeden direk koyunca öldü :(. Kaplumbişler gelince benimkinin hemen resmini çekip bloguma koyayım dedim ismini ne koysam diye düşünüyorum daha bişey bulamadım ne yazıkki... Çok haraketli yaramaz bi kaplumbiş kabından kaçmaya çalışıyor ama Allah tan kalını büyük aldık... Kaplumbağsı olan varsa bilir kabından kaçtıklarını, artık sonrada ara dur evde kim bilir nerelere girer:). Beslenmeside günde 1 kere yemi veriliyo 2-3 günde bi suyu değişiliyo haftada 1 kere kıyma verilirse kabuğu sertleşiyormuş büyümesine yardımcı oluyomuş zaten daha çok küçükler 1yaşında var yoklar arada birde kabından çıkartıyorum parkeserin üstünde yürüyo koltukların kırlentlerine tırmanıyo filan:). Adını koyamıyorum aklında kaplumbişe takmak için bi isim olan varsa yorum yazarsanız sevinicem:)


Bu kap 3üne küçük oldu yeni alcaz artık 1tane daha:)

2 yorum: