Followers

9 Ocak 2010 Cumartesi

i.d minerals allık-far takımım.



Bu aralar i.d minerals'in allıklarını kullanmaya başladım tavsiyeler üzerine
önce 1 tane aldım beğenince farlarını simlilerinide aldım.
Beğendiğim yanı kimyasal madde,parfüm ve yağ içermiyor doğal  bir ürün hassas cildlere göre çok güzel benim cildim çok hassas olmasada doğal olduğu için aldım ve uçmuyo allık makyaj bozulmuyor bende tavsiye ederim...


Bunlar simliler


Bunlarda günlük kullandığım allıklarım ve gölgeleme yapmak için far.


Ve bu üç'üde far simli pembe, ten, kahve



3 yorum:

Lúcia dedi ki...

Hi girl,
Nice blog and wonderful ideas.
A kiss from Brazil,

Lúcia
www.fazemosdeconta.com
www.luciamrusso.com

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Thank you for your comment to the site Lúcia I look now...

Zeynep dedi ki...

id.nin allıklarının renklerine bayılıyorum !