Followers

10 Mart 2010 Çarşamba

Yaratıcı Blogger Ödülüm:)


Aldığım en anlamlı ödüldü bunu bana layık gören blogger arkadaşım //SECHHILL\\  ve fashionist e teşekkür ediyorum kocamaann öpüyorum kendilerini:)

Ödül şartları

Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
7 blogun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Ödüllendirdiklerim


Hakkımda 7 ilginç şeyi daha önceden yazmıştım linki veriyorum http://zleyhaaa.blogspot.com/2010/01/mimlendim-hakkmda-7-sey-mimi.html

5 yorum:

Sıla Yılmaz dedi ki...

mucx :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

teşekkür ederim hayatım ödülün için:)

STYLE M dedi ki...

selam züleyhacim
ödülün beni cok mutlu etti.
hayattin hep sana güzellikler versin dilerim.
tesekkür ederim,ay ne zormus 7 ilginc seyi yazmak derken sonra costum daha vardi yani ama 7 diye kaldi.
sevgilerimle....

Betül Özbir dedi ki...

çok teşekkürederim canım şimdi gördüm ödülümü yayınlıcam en kısa zaman da benim oğlakı uyutabilsem):)
çok öpüyorum

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Siu: sanada mucuxx canım benim

my makeup story:Rica ederim canım

style m:Güzel dileklerin için teşekkürler hayatım umarım hayttta sana istediklerini verir başarılar.

meraklı beti:Rica ederim cnm mucux