Followers

22 Mayıs 2010 Cumartesi

Nüans Gelinlik Modelleri


Kendine özgü dikkat çekici romantik tasarımları nüans gelinlik 'de bulabiliyoruz bi kaç model koymak istedim sitesinede göz gezdirmenizi şiddetle tavsiye ediyorum:)
İletişim bilgileri kısmından mağaza adreslerini öğrenebiliyorsunuz.
2010koleksiyonundan bi kaç parça sitenin girişinde karşınıza çıkıyor kopyalama ve çakma modellere engel olmak için koleksiyonu geç koyuyorlar ve bizi böyle meraklandırıyorlar :)
 İşte nüans gelinlikten size bi kaç model...


















 










 



4 yorum:

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

merhabalar
bloğuma hoş geldin bende iade-i ziyarte yapmak istedim:) bloğun çok güzelmiş inşallah stajını tamamlayıp bir butik açar ve hayallerini gerçeğe dönüştürürsün:)
bende nikah şekeri yaparak başladım ilk bloğumu açarken ve taç,aksesuar yaparak devam ediyorum şimdi.
güzel dostuklara diyorum
sevgiler sana...

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Merhaba hoş geldin sende canım:) İnşallah güzel dostluklara Sevgiler...

Nasilgiysem dedi ki...

aman tanrımmm, izninle bir modeli almak istiyorummm, harika harika harikaaa...

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Tabiki canım;)