Followers

5 Ağustos 2010 Perşembe

Kardeşim'e abiye diktim:)





Tatilde olduğum için uzun süredir post yayınlayamadım bu abiye de 1 ay a yakın yayınlanmayı bekliyordu bilgisayar da :(. Bu abiyeyi kardeşime yaptım 5. sınıf yıl sonu balosu için, kendisi pembe ye çok düşkündür ablasına çekmiş:)

İki günümü aldı elbise daha önce kişinin ölçülerini alarak kalıp çıkartmamıştım sadece okulda 1-2 kez göstermişlerdi bu konuda ki  ilk deneyimi kardeşimde yaşadım.

Modele gelelim şeker pambe saten ve siyah dantel kullanıldı, etek ucu amerikan telayla katlandı, abiyenin askısını saten üzerine dantelle yapıldı, göğüs altında uzun şerit bel e dolanıp önde fiyonk yapılıyor, dizüstü bi model.








8 yorum:

Betül Özbir dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık güle güle giysin

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Teşekkürler canım ;)

STYLE M dedi ki...

rengide modelide cok seker ellerine saglik

emel dedi ki...

abiye çok güzel olmuş gerçekten, kardeşiniz güle güle kullansın...

Swift as Desire dedi ki...

ay ne kadar şirin olmuş böle becerikli insanlar görünce utanıyorum kendimden yaaa:)

www.swiftasdesire.blogspot.com

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşlar

Unknown dedi ki...

vaaaaaaay süper olmus.. bosver hazirlari zaten hepsi ayni en iyisi kendin dik.. ben mezuniyet törenimde fellik fellik elbise araamistim en sonunda bi tandigim sagolsun yardimci oldu ve kendimiz cok güzel bi elbise diktik =)

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Teşekkürler senacım. Kendi emeğinle yaptığın herşey değerli ve güzel gelir, bizde hazır çok aradık hanımefendiye ama dediğin gibi hep aynı modeller ya olmuyodu yada beğenmiyodu kendi istediği gibi olunca çok sevindi ve giydi