Followers

29 Aralık 2010 Çarşamba

Christian Louboutin Asaleti





Bayadır gözümde Christian Loubotin çizmesi bi çizme bu kadar gösterişli olabilir almak isteyenler Nişantaşın'da Flower mağazasında bulabilirler tabi veee yine bizim milletimiz çakmasını yapmış hatta geç bile kalmışız yaa yada ben geç gördüm bilemiyorum, ne kadar kalıbı orjinalı gibi durmasada Sinan Paşa Pasajında ve yanındaki pasajdada bulabilirler orda fiyatı 100 civarı dediğim gibi kalıbı hoş durmuyor ve tabanı kırmızı değil metal düğmeleri beyaz bana sorarsanız Önermiyorum...





2 yorum:

SeneminYemekleri dedi ki...

Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!

rebeltakipte dedi ki...

iyi seneler :)


yeni bloğuma beklerim,

http://rebeltakipte.blogspot.com/