Followers

10 Nisan 2012 Salı

Yaz İçin Muhtesem D.I.Y Projeleri (evet evet cok kolay:)





 

7 yorum:

Zeynep dedi ki...

vaay bunlar muthis fikirler canim!
kesinliklede kolay dedigiin gibi =)

Belki bende beceririm =D

sevgilerimle,
zeynep

zeynnepp.blogspot.com

fashionist dedi ki...

ilk yapacağım clutch ;)

Mercan dedi ki...

çok güzel projelermiş hepsi denemek lazım bana da bekliyorum :D

http://coralsfashion.blogspot.com/

Gece Kıyafeti dedi ki...

çok beğendim çok yaratıcı

bloğunu yeni keşfettim...

ben de seni bloğuma davet etmek isterim
görüşmek dileğiyle

www.gecekiyafeti.com

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

blogunu çok beğendim bende beklerim :))

http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

Zleyhaaa dedi ki...

Zeynep:becerirsin canım ınanıorum sana:)
fashıonıst: Merak ettım resmını koymayı unutma ben bu aralar bos olmadıgım ıcın dıkemem heralde:/
Mercan Gece kıyafetı Ve burcu bloglarınıza hemen gelıorum canlarım:)

sakibekılıç dedi ki...

ÇOK İYİ ANLATIMLAR VE PRATİKLER TEŞEKKÜRLER AKABIYA BAYILDIM :)