Followers

10 Nisan 2012 Salı

Yaz İçin Muhtesem D.I.Y Projeleri (evet evet cok kolay:)





 

7 yorum:

Zeynep dedi ki...

vaay bunlar muthis fikirler canim!
kesinliklede kolay dedigiin gibi =)

Belki bende beceririm =D

sevgilerimle,
zeynep

zeynnepp.blogspot.com

fashionist dedi ki...

ilk yapacağım clutch ;)

Mercan dedi ki...

çok güzel projelermiş hepsi denemek lazım bana da bekliyorum :D

http://coralsfashion.blogspot.com/

gecekiyafeti.com dedi ki...

çok beğendim çok yaratıcı

bloğunu yeni keşfettim...

ben de seni bloğuma davet etmek isterim
görüşmek dileğiyle

www.gecekiyafeti.com

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

blogunu çok beğendim bende beklerim :))

http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

Moda tasarım/tekstil♥ dedi ki...

Zeynep:becerirsin canım ınanıorum sana:)
fashıonıst: Merak ettım resmını koymayı unutma ben bu aralar bos olmadıgım ıcın dıkemem heralde:/
Mercan Gece kıyafetı Ve burcu bloglarınıza hemen gelıorum canlarım:)

sakibekılıç dedi ki...

ÇOK İYİ ANLATIMLAR VE PRATİKLER TEŞEKKÜRLER AKABIYA BAYILDIM :)